.

Kaçak Gelinler Sen Hangi Rolde Şarkısı Dinle,İndir

Kaçak Gelinlerin O Muhteşem Şarkısı, Sen Hangi Rüyada Hangi Rolde Şarkısını Dinle ve İndir


Kaçak Gelinler Dizi Müziği Gülüm Çahan Film Şarkı Sözü:

Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
En son hangi filmi seyrettin
Ben varmıydım içinde sevgilim
Ben esas kızıydım hikayenin
Sende prensi romantik komedimin
Ayrılık ikisinde filmin ilk yarısında
İkinci yarı gelir diye
Ama ben bekledim bu salonda
Cebimde hayal kırıklarımla
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
En son hangi filmi seyrettin
Ben varmıydım içinde sevgilim
Ben esas kızıydım hikayenin
Sende prensi romantik komedimin
Ayrılık ikisinde filmin ilk yarısında
İkinci yarı gelir diye
Ama ben bekledim bu salonda
Cebimde hayal kırıklarımla
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
kaçak gelinler cem özkan, kaçak gelinler acaba, kaçak gelinler dizisi acaba şarkısı, kaçak gelinler cem özkan dinle, kaçak gelinler cem özkan acaba sözleri, kaçak gelinler cem özkan şarkıları dinle,
kaçak gelinler gülüm çahan, kaçak gelinler gülüm çahan dinle,kaçak gelinler gülüm çahan şarkısı, kaçak gelinler gülüm çahan film, kaçak gelinler gülüm çahan film sözleri, kaçak gelinler gülüm çahan şarkısını dinle
Kaçak Gelinler Dizi Müziği (Gülüm Çahan - Film),
Gülüm Çahan-Film ( Kaçak Gelinler Dizi Müziği )
Kaçak Gelinler Dizi Müziği,
Kaçak Gelinler Dizi Müziği dinle,
Kaçak Gelinler Dizi Müziği
Kacak Gelinler Dizi jenerik müziği
Kacak Gelinler jenerik müziği
Kacak Gelinler Dizi jeneriği
Kacak Gelinler Dizi Müzikleri
Kacak Gelinler Dizi Müzikleri jenerik müziği
Kacak Gelinler Dizi Müziği tanıtım
Gülüm Çahan Kacak Gelinler Dizi Müziği
Gülüm Çahan Kaçak Gelinler Dizi Müziği
BENZER YAZILAR
İleri
« Önceki
Önceki
Next Post »

Bir "Teşekkür" Yeterli :) Kod ÇeviriciKod Çevirici İfadelerİfadeler