.

Kaçak Gelinler 5. Bölümde Çalan Şarkı - Cem Özkan - Olmayacak Şarkı Sözleri,İndir

5.bölümde çalan şarkılar

Cem Özkan Olmayacak Bir Hayal Şarkı Sözleri

Olmayacak bir hayale kaptırdım kendimi
Sonra kuşkular sardı bedenimi
Kocamanan bir aşkın içinde kayboldum
Bulamam yolumu sen olmayınca
Yanımda kalsan hep yanımda olsan
Gitmesen dursan öylece baksan bana
Söz versen, sözünden hiç dönmesen
Ömrün boyunca hep beni sevsen
Ama çok zor bırakmazlar aşkımızı yaşatmazlar
Birbirimize kalkan olamazsak eğer
Kocaman bir aşkın içinde kayboldum
Bulamam yolumu sen olmayınca


Şarkı Sözleri Etiketleri: Cem ÖzkanCem Özkan 2012Cem Özkan Olmayacak Bir HayalCem Özkan Olmayacak Bir Hayal DinleCem Özkan Olmayacak Bir Hayal LyricsCem Özkan Olmayacak Bir Hayal Şarkı SözleriCem Özkan Olmayacak Bir Hayal Şarkı SözüCem Özkan Olmayacak Bir Hayal sözleriCem Özkan Olmayacak Bir Hayal sözüCem Özkan şarkı sözleriCem Özkan şarkı sözüCem Özkan şarkılarıOlmayacak Bir HayalOlmayacak Bir Hayal dinleOlmayacak Bir Hayal Şarkı SözleriOlmayacak Bir Hayal Şarkı SözüOlmayacak Bir Hayal sözleriOlmayacak Bir Hayal sözü
kaçak gelinler 5. bölümde çalan şarkılar, kaçak gelinler son bölüm şarkısı, kaçak gelinler yeni bölümde çalan şarkıları dinle, kaçak gelinler 21 temmuz 2014 şarkıları listesi, kaçak gelinler 21 temmuz cem özkan şarkısı, kaçak gelinler temmuz ayında çalan tüm müzikler sırasıyla,cem özkan olmayacak bir hayal sözleri,cem özkan olmayacak bir hayal dinle,cem özkan olmayacak bir hayal indir,cem özkan olmayacak bir hayal indir mp3,cem özkan olmayacak bir hayal facebook,cem özkan olmayacak bir hayal akor,cem özkan olmayacak birini,cem özkan acaba,cem özkan olmayacak hayal sözleri,cem özkan acaba,cem özkan bilmeni isterdim

BENZER YAZILAR
İleri
« Önceki
Önceki
Next Post »

1 yorum:

Yazıya yorum
13 Ocak 2016 18:16 ×

güzel dizi ve güzel şarkı sözleri

Congrats bro şarkı sözleri you got PERTAMAX...! hehehehe...
Cevapla
avatar

Bir "Teşekkür" Yeterli :) Kod ÇeviriciKod Çevirici İfadelerİfadeler