.

Kaçak Gelinler Albüm Dinle,Kaçak Gelinler Dizi Müzikleri Dinle,İndir

Evet Arkadaşlar Bu Yazımızda Sizlere Kaçak Gelinler Dizisindeki Tüm Müziklerin Hangi Şarkıcıya ve Hangi İsimde Olduklarını Sunacağız. Ayrıca Sizlere Bu Müzikleri Dinleme Ve İndirme Fırsatı da Sunuyoruz.
kaçak gelinler dizi albümü
Kaçak Gelinler Dizi Müzikleri Dinle İndir

ŞARKILARI İNDİRMEK İÇİN YORUM YAPARAK LİNK İSTEYEBİLİRSİNİZ.

Kaçak Gelinler Cem Özkan Islıklı Çalan Şarkısı Dinle İndir

Kaçak Gelinler Islık Şarkısı

Kaçak Gelinler Cem Özkan Islıklı Şarkısı

Yüklerden kurtulmak lazım
Geçmişe çizgi çekmek lazım
Belki çok çalışmak lazım
Ama yinede vazgeçmemek lazım
Başlamak lazım yeni bir hayata
Başlamak lazım yeni bir hayata
Başlamak lazım yeni bir hayata


kaçak gelinler ıslık, kaçak gelinler dizisi ıslıklı şarkı, kaçak gelinler ıslıklı şarkıyı kim söylüyor, kaçak gelinlerde çalan ıslıklı müzik, kaçak gelinler boxca, kaçak gelinler ıslık mp3 indir, kaçak gelinler cem özkan'ın söylediği tüm şarkıları dinle, kaçak gelinler dizisinde çalan ıslıklı şarkı

Kaçak Gelinler Cem Özkan Acaba Şarkısı Dinle

Kaçak Gelinler Cem Özkan Acaba Şarkısı ve Sözleri

Ne yaşandıysa yaşandı elimde sadece anılardı
Elde kalanlarla yaşamak çok zor hatta imkansız
Kapanmamış bir sürü yara cevapsız sorular aklımda
Oturmuşum bir köşede merak ediyorum
Acaba sende beni benim seni düşündüğüm kadar düşünüyor musun
Acaba sende beni benim seni sevdiğim kadar seviyor musun
Acaba sende beni benim seni düşündüğüm kadar düşünüyor musun
Acaba sende beni benim seni sevdiğim kadar seviyor musun hala 


kaçak gelinler cem özkan, kaçak gelinler acaba, kaçak gelinler dizisi acaba şarkısı, kaçak gelinler cem özkan dinle, kaçak gelinler cem özkan acaba sözleri, kaçak gelinler cem özkan şarkıları dinle

Kaçak Gelinler Gülüm Çahan Film Şarkısı Dinle

Kaçak Gelinler Gülüm Çahan film şarkısı ve sözleri


En son hangi filmi seyrettin
Ben varmıydım içinde sevgilim
Ben esas kızıydım hikayenin
Sende prensi romantik komedimin
Ayrılık kesindi filmin ilk yarısında
İkinci yarı gelir diye
Ama ben bekledim bu salondaCebimde hayal kırıklarımla
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde
Sen kimin rüyasında hangi rolde
Ben kendi rüyamda aynı filmde

kaçak gelinler gülüm çahan, kaçak gelinler gülüm çahan dinle,kaçak gelinler gülüm çahan şarkısı, kaçak gelinler gülüm çahan film, kaçak gelinler gülüm çahan film sözleri, kaçak gelinler gülüm çahan şarkısını dinle


Kaçak Gelinler Dizisi Nolur Nolur Nolur Şarkısı Dinle


Kaçak gelinler dizisinde çalan Yasemin Mori - nolur şarkısı ve sözleri

Bir adım atsan bana doğru
Görü versen sonra beni
Ne hali varsa yalnızlığın
O da bunu görse bari
Bir kere olsun nolur nolur
Göz göze gelsek senle sonra
Dursa bir anda tüm yalanlar
Unutsak neymiş dünya hali
Esas söylediğim bak ben zır deliyim
Ya benimsin yada ölüsün
Budur tek söylediğim
Nolur nolur nolur
Bu suç belki af olur
Nolur nolur nolur
Kendini bana ver
Gözden çıkardım yari
Yalnız ölmesem bari
Nolur nolur nolur
Kendini bana ver


 kaçak gelinler nolur şarkısı , kaçak gelinler yasemin mori nolur nolur nolur , kaçak gelinler yasemin mori dinle , kaçak gelinler dizi müzikleri
Kaçak Gelinler,dizi müzikleri,cem özkan,yasemin mori,şebnem,selim,almilla,kainat,ege,özgür,can,teyfik abi,şarkılar,şarkı indir,dizi müzikleri,dizi şarkıları,kaçak gelinler aşk şarkısı,kaçak gelinler full albüm,kaçak gelinler şarkı albümü,kaçak gelinlerde çalan şarkılar,14 temmuz şarkıları,kaçak gelinler 14 temmuz da çalan şarkı

ŞARKILARI İNDİRMEK İÇİN YORUM YAPARAK 

LİNK İSTEYEBİLİRSİNİZ.
BENZER YAZILAR
İleri
« Önceki
Önceki
Next Post »

Bir "Teşekkür" Yeterli :) Kod ÇeviriciKod Çevirici İfadelerİfadeler