.

Knight Online Bug Hataları Ve Çözümleri

Merhaba arkadaşlar sizlere bugünkü yazımızda Knight Online'da Kapatıldı ve Hile Bulundu Bugunu kalıcı çözmeyi resimlerle anlatacağız.

Bu bugları kökünden tamamen ortadan kaldırmayı sizlere maddeler ve resimler halinde açıkladık.

Başlat'tan denetim masasına giriş yapın.

1. Başlat > Denetim Masası 

knight online dc bugu çözümü resimli anlatım

Denetim masasına girdikten sonra Ağ ve İnternet'e Tıklayın.

2. Denetim Masası > Ağ ve İnternet

knight online hızlandırma efekt kapatma

Bu adımdan sonra Ağ ve Paylaşım Merkezine tıklıyoruz.

3. Ağ ve İnternet > Ağ ve Paylaşım Merkezi

knight online hile bulundu bugu çözümü resimli anlatım

Ağ ve Paylaşım Merkezine girdikten sonra soldaki menüden bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin sekmesine gidilir.

4. Ağ ve Paylaşım Merkezi > Bağdaştırıcı ayarlarını değiştirin.

kapatıldı durduruldu çözümü knight online

Bu işlemlerden sonra çıkan sayfada kullanmadığınız bütün ağları devre dışı bırakarak bu soruna da kesin çözüm bulmuş oluyorsunuz. Bir Teşekkür'ü Çok Görmeyin.

knight online orion,knight online 2015,knight online pro,knight online otp,otp,knight online genie,knight online kapatıldı bugu,bug çözümleri,Knight Online,hile çözümleri,kapatıldı sorunu,çözümler


BENZER YAZILAR
İleri
« Önceki
Önceki
Next Post »

1 yorum:

Yazıya yorum
Adsız
admin
27 Haziran 2015 22:02 ×

çok teşekkürler işime baya yaradı dediklerinizi yaptıktan sonra bu hatayı almadım bir daha.

Congrats bro Adsız you got PERTAMAX...! hehehehe...
Cevapla
avatar

Bir "Teşekkür" Yeterli :) Kod ÇeviriciKod Çevirici İfadelerİfadeler