.

Yılanların Öcü Yeni Bölümde Çalan Şarkı İndir,Dinle

Yılanların Öcü - Gesi Bağları Dinle İndir

Gesi Bağları Şarkı Sözleri
Gesi baglarinda dolaniyorum
Yitirdim yarimi, aman araniyorum ) 2
Bir tek selamina güveniyorum
Derdimden anlamaz, ben o yari neyleyim
Gel otur yanima, hallarimi söyleyim
Hey Allahtan korkmaz, sana bana ölüm var ) 2
Gesi baglarinda üç top gülüm var
Ölüm varsa bu dünyada zulüm var
Kimseler yanmasin anam yansin derdime
Atma garip anam, beni daglar ardina




yılanların öcü özet,yılanların öcü kitabı,yılanların öcü oyuncuları,
fakir baykurt yılanların öcü,yılanların öcü indir,yılanların öcü filmi,yılanların öcü sevişme,yılanların öcü müzikleri,youtube yılanların öcü,yılanlar,yılanların öcü dizi,yılanların öcü dizisi,yılanların öcü facebook,yılanların öcü fragman,yılanların öcü fragmanı 
BENZER YAZILAR
İleri
« Önceki
Önceki
Next Post »

Bir "Teşekkür" Yeterli :) Kod ÇeviriciKod Çevirici İfadelerİfadeler